Acesta funcționează pe bază de A.I. (inteligență artificială sau Machine Learning).
Asta înseamnă că algoritmii lui copybot au învățat (și învață în continuare) din sute de mii de exemple de copy bun, și pe baza acelei experiențe acesta poate să genereze combinații creative de idei, exprimări și texte.
copybot nu întelege ce scrie (mai avem câteva zeci de ani până roboții vor putea înțelege sensul și nuanțele comunicarii), dar cu toate acestea reușește să scrie texte persuasive, care au sens si sunt logice…
Dacă ar avea doar câteva sute de exemple din care să învețe, copybot nu ar putea genera niciun text utilizabil.
Dar din cauză că ține cont de literalmente sute de mii de exemple, poate evita greșelile sau ideile fără logică.
Cu toate acestea, deoarece este un proces automatizat, vor apărea inevitabil texte sau fragmente cărora le lipsește logica – texte care vor trebui editate sau adaptate ca să funcționeze.
Acestea sunt descrierile produselor sau serviciilor pe care urmează să le promovăm (în cazul reclamelor sau a textelor de vânzare).
Practic, copybot generează texte pe baza unor definiții scurte pe care le vei oferi.
Aceste texte sunt de cele mai multe ori imperfecte, iar abordările și chiar calitatea textelor pot varia puternic în funcție de definițiile furnizate de utilizator.
Avantajul cel mai mare este faptul că asistentul tău, copybot, va genera o mulțime de variațiuni de texte aproape instantaneu. Aceste texte vor fi creative și vor aduce argumente noi, care pot fi apoi ușor transformate în texte de calitate.
Hai să aruncăm o privire peste niște exemple concrete…
Ideea ta dorește să fie lansată cât mai repede pe piată. Cu Growably ajungi mai repede la obiective!
Alege și tu să crești cu Growably.
Suntem la un email distanță - ne poți scrie pe [email protected]
Pentru a mă putea folosi la potențial maxim, trebuie să scrii descrieri (instrucțiuni) „bune”.
Dar asta nu înseamnă că este un proces complicat.
În general, instrucțiunile care definesc produsul sunt cele mai bune. ex: Produsul X oferă publicului Y servicii/produse de tip W și Z.
Instrucțiunile simple și factuale îmi dau cea mai mare libertate să generez texte creative.
Inputul poate să fie repetitiv ca o înșiruire de definiții diferite.
Descrierile cele mai bune pur și simplu explică în câteva cuvinte ce este produsul sau serviciul despre care scrii. Încearcă să explici ce face produsul și ce este deosebit la el după modelul: [nume produs] este [ce este?] care îi ajută pe [publicul țintă] să [ce îi ajută să facă?] cu [punct de unicitate].
Exemplu: BitSigurăriX este compania de asigurări care îi ajută pe tineri să își facă asigurările cu investiții parțiale în Bitcoin.
Alte sfaturi utile pentru descrieri:
– Experimentează cu descrieri scurte, cât mai simple și cât mai directe
– Înlocuiește numele produsului cu un înlocuitor ca să nu încurci algoritmul (ex: „ABCDF”)
– Dacă completezi, sau nu, toate câmpurile… vei obține rezultate diferite. Încearcă în mai multe feluri. –
Cele mai bune reclame sunt un mix din mai multe reclame generate de CopyBot