Folosește-l pe CopyBot gratuit timp de 7 zile. În acest timp vei putea genera aproximativ 50 de reclame. Crează-ți contul și hai să generăm niște texte pentru campaniile tale!
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Pentru a mă putea folosi la potențial maxim, trebuie să scrii descrieri (instrucțiuni) „bune”.
Dar asta nu înseamnă că este un proces complicat.
În general, instrucțiunile care definesc produsul sunt cele mai bune. ex: Produsul X oferă publicului Y servicii/produse de tip W și Z.
Instrucțiunile simple și factuale îmi dau cea mai mare libertate să generez texte creative.
Inputul poate să fie repetitiv ca o înșiruire de definiții diferite.
Descrierile cele mai bune pur și simplu explică în câteva cuvinte ce este produsul sau serviciul despre care scrii. Încearcă să explici ce face produsul și ce este deosebit la el după modelul: [nume produs] este [ce este?] care îi ajută pe [publicul țintă] să [ce îi ajută să facă?] cu [punct de unicitate].
Exemplu: BitSigurăriX este compania de asigurări care îi ajută pe tineri să își facă asigurările cu investiții parțiale în Bitcoin.
Alte sfaturi utile pentru descrieri:
– Experimentează cu descrieri scurte, cât mai simple și cât mai directe
– Înlocuiește numele produsului cu un înlocuitor ca să nu încurci algoritmul (ex: „ABCDF”)
– Dacă completezi, sau nu, toate câmpurile… vei obține rezultate diferite. Încearcă în mai multe feluri. –
Cele mai bune reclame sunt un mix din mai multe reclame generate de CopyBot